food n memories ;)







ahaa arini xde ape sgt la aku wat..tgok tv,mkn,tgok tv,titow ngeh3 ;pp but aku brjaya masak pizza arini!! wa3 actually mak aku la yg ready kn inti nya,yg laen aku la yg wat hee~ hahax yg pic first tuh tyme bru msukkn roti2 tu dlm oven..panaskn dlm 6 minutes jek...hehe then yg kedua tuh,aku pn xtau la ape rupe tuh wa3 ;DD then yg ketiga tu la bru nmpk kemas ckit kn hee...then ktrg pn had our tea time...
smbil2 tu,ktrg borak2..abah awal2 dh naek bilik utk trus brsiap gi surau...while ktrg sisters,mak n abg rizal stay lg kt meja..borak2 mengenang zaman lampau tika kami blm dilahirkn lg hahax ;DD mak gi expose kt abg rizal cmne tyme mak ngandungkn ktrg dlu..tyme kak dila dlu,teruk gk alahannya...smpikn mak xdpt nk even bau nasi yg bru masak tuh,nk trmuntah katanya..xdpt nk gosok gigi lg,tu la ni la...cian mak kne penangan kak dila wa3...tyme kak huda plak mak slalu gatal2 bdn,but also slalu bce buku..hmm ptot la bilik kak huda tuh dh mcm mini library hahax ;DDD then tyme ngandungkn aku,mak slalu minum susu soya..stiap mlm msti minum at least 2 gelas! haha sbb tu la skrg aku la plg kuat minum susu hee~ ahaa! tyme ngandungkn zety la klaka nye...tyme tu,mak sukee sgt main2 ngn bedak!! haha cumell jek mak aku cter td,siap wat demo lg wa3 ^_^ tp ble dh lahirkn zety,bedak pn dh xmo sentuh hahahax ;DD dats ma mom ^_^ love u mak!!







LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails