frenz,muvie,eat,fun!!




ahaa finally dpt gk tgok cter The Proposal,starring my dearest RYAN REYNOLDS and Sandra Bullock...haha aku mmg minat giler ryan reynolds nih,lg2 time dia brlakon dlm X-Men origin tuh kyaaaa!!! hehe ^_^ anyway,i went there with my dearest frenz peep n noddy...ahaa and also x ketinggalan mushana skali,peep lerr yg ajak dia...pg sabtu tuh,2 ogos,aku ade halaqah lor,so kne gi dlm tgh hari...lpas abeh jek class halaqah,aku trus gi bus stop tggu laa bas neh xsmpi2 gk!!heish geram betol...last2 mushana ngn noddy la dtg pick me up dlm uia tu gk hehe ;PP tq guys ^_^

time tu plak peep dh lme smpi pavy wa3 ^_^ dia beli tiket okul 2.40 pm..pndi yek peep wee~ smpi sne jek trus gi mkn dlu,lapo dehh~ aku mkn nasi goreng thai (hahax feveret tuh ;P) yg noddy mkn mee sup jepun la sumting like dat,peep plak nasi goreng thai seafood,mahal uwh wa3~ yg mushana plak ade agendanya hehe blh plak dia kata kt peep dia xrti nk mkn yg mne 1 hahaha ^_^ ade2 jek dia neh...last2 dia beli kt gerai nasi padang jek,lauk ikan keli hehe ingt aku xnmpk ke shana??hehe ^_^

after dat,ktrg gi msuk cinema...haa nseb bek smpat,klu x,trlpas babak frist uwh hee...aku dok sblh noddy,so sng la aku nk gelak ke jerit ke,sbb noddy pn sekepala jek ngn aku,minat ryan reynolds gk hee~ overall cte neh,mmg funny+best+touching gk...tp xsyok sgt la ending dia,mcm trlalu biase jek...cmne??haa korg tgok la sndri...hehe...and then,ktrg solat,jln2 ckit,then blek...huu wndu la nk lepak ngn korg lg huk3 BFF!!


LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails