2nd meeting for PD reunion

fuhh baru balek dr meeting for reunion di PD,yg brlangsung di taman klcc yek.. hehe aku ngan noddy,yan and arm ade plan len dlu sbnrnye kekeke~ punye la,dr tringin nk nek jambatan klcc kpd nk msuk petrosains haha last2 gi tgok wyg jek..huu cter thriller la beb,cter Nightmare on Elm's Street.. mmg suspen ouhh,aku rse stiap mse dlm wayang tuh aku tutup mate,xpun aku tutup muka ngn bekas popcorn tuh hahaha ;DDD rse mcm susah dh la nk tido mlm nih pekena ngn wayang tuh heee~ after tgok wyg,then aku n noddy gi mkn,yan ngn arm dh trcampak mne ntah hehe tp last2 jmpe gk la weeee~




hah! sprti yg dijangka,rncg meeting pkul 3,akhirnye start pkul 3.50 ptg huhu...Alhamdulillah meeting brjalan dgn lancar yekk,dgn kecoh nye x hengat dunia wakakaka~ nseb bek gk lokasi wakaf tuh agak trsorok,tp still ramai org k ;PP ni je la pic yg mmpu sumbat msuk yek..nk tgok lg,ape lg lawat je la FB aku ;PPP
















amat laaa berharap agar reunion kali nih dpt brjalan dgn lancar and dapat sambutan... berpeluh2 ktorg meeting nih,jom laa reunion!! ;DDD


LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails