mata bo0latt??

Assalamualaikum and good evening frenz~ ;DD

ahaa sehat2 x readers aku nih?? *ecehh macam la ada reader ramai sangat wa3~* hopefully sehat la yek, aku pun baru jek nak baik demam dan selsema, batuk2 nih still ada lagi.. kadang2 tu malu gak dalam kelas tengah elok2 lecturer mengajar kat depan, aku tiba2 batuk gila kuat kat belakang.. haha malu seyh~ rasa macam nak sebarkan virus jek kat 1 kelas hek3~ ;DD

ok.. mata?? hehe i think all of you are aware that i'm wearing glasses O_O huhu tengah consider nak pakai lens ke x?? hee sementara tuh, iklan jap ;DD


aku nak beli lens dari kawan aku nih, cik myza ali ;DD selain daripada senang nk communicate, aku pun dapat la gak tolong bisnes dia ;)) lens yang dia jual memang cun2 cantek2 sumenye.. harga pun berpatutan, affordable by anyone ;DD yang aku tahu, management dia memang efisyen, on time pnye delivery ;DD berminat?? silalah berkunjung ke blog Myza Sweet Lens nih yek ;))


ok, back to the story.. aku memang teringin nak pakai lens.. cuma tunggu masa dan duit jek haha! ;DD but the thing is, aku xreti la nak pakai cmne, nak jaga lagi.. huhu dah la aku nih pemalas! ;PP nasihat yang myza bagi, just jangan malas, tu jek ;DD hoho iye, demi mata aku nih, anugerah yang tinggi nih, kena la jaga elok2.. ada rabun nih pun dah macam2 dugaan gak la kena huu~



ok, still pakai spek ;DD ok la kot, ntah la ;PP




yang ni x pakai spek.. ok kot hehe~ mata panda?? xpe, dh memang trademark aku ;PPP besides, tu eye shadow natural aku punye tau haha~ ;DDD


silalah beri nasihat kepada aku.. nak pakai contact lens ke
x?? kalau aku nk gak pakai, ape lagi nasihat mahu bagi??? sharing is caring~ ;DD

LIKE KALAU SUKA.

4 comments:

  1. kalau nak pakai lens, hygine tu paling penting . makesure tgn bersih masa nak pakai or tanggalkan lense .
    *rumate i ckp

    ReplyDelete
  2. >shafika: ooo betul tu, memang semua yg pki lens ckp cmtu, hygiene yg penting ;DD thanks! ;DD

    ada gak prnh dgar citer, sorg tu jenis malas nk tanggalkan lens on time, kadang2 tu terpakai sekali time tido..
    last2 mata hampir rosak, doktor chek cakap dh xleh pakai lens langsung, kne pkai spek jek *_*

    ReplyDelete
  3. kalau nak pakai kena jaga kebersihanlah.

    cuba la pakai.alang2 pakai tu trylah pakai eye liner sikit ke. sbb mata awk besar. rasa mcm nak mekapkan mata awak je.hehehehe..

    ReplyDelete
  4. >sophie: ehee okeh, dah tekad nak pakai! :DD

    eh besar ke?? mata sy nih pelik ckit tau, mata kiri sy nih sepet ckit sbnrnye hek3~ kalau tengok betul2, mmg agak sepet haha~

    nak mekapkan?? hehe sudi ke?? *malu2*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails