Ibu kedua aku ;)


Assalamualaikum and selamat petang ;))


huuu penat seyh, baru jek balik dari Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya.. buat ape?? hehehe pegi antar ibu mak cik aku ke sana, dia nak pergi tunaikan ibadah haji, insya Allah~ ;)))

Alhamdulillah aku rasa bersyukur sangat2 kali nih makcik aku nih [ aku panggil dia mak cak ;)) orang Kedah gitu en hek3~ ] kali nih mak cak aku dapat gak pergi tunaikan ibadah haji.. memang ni first time dia dapat pergi, selama nih dah bertungkus-lumus kumpul duit, akhirnya berbaloi gak ;))

aku sayang sangat2 kat mak cak aku nih ;DD bagi aku, dia ibarat ibu kedua aku.. dari aku masih baby, sampai la besar kedabak nih hehe dialah yang jaga aku, take care pasal aku ;)) she's one of my favourite aunties in the world ;)) sayangnya, xde rezeki, dia x kahwin pun.. memang aku rasa dialah housewife terunggul di Malaysia nih hahaha! ;DD semua benda dia tahu.. masak2, kemas rumah, jaga budak, semua dia tahu.. bukan aku jek, keempat-empat adik beradik aku, dialah yang jaga dr kecik sampai besar ;DD hehe maksud aku, dialah yang tolong jagakan sementara mak aku sakit ke keje ke.. aku paling suka masakan dia, umphh! terbaikk~ ;DD lagi2 sambal dia masak, peerrggghhh~ sedap beb! ;DD

tadi pergi iringi dia ke pintu check-in kt kompleks tu, sebak jek rasa hati nih ;) rasa terharu dan bersyukur sangat2~ aku x segan silu peluk cium dia tadi, hehe sampai menangis2 orang tua tuh ;)) nana sayang mak cak!! Alhamdulillah, terima kasih Tuhan, Kau berikan peluang kali ini untuk dia menjadi tetamu di rumahMu ;)))


x lupa jugak untuk pakcik Mat, makcik Fauziah dan nenek ;)) selamat berziarah di Tanah Suci dan selamat pulang ke Malaysia nanti ;)) nana love you all~ ;))

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails