not much personal stuff

Salam and greetings ;))

hmm ade readers aku yang perasan sekarang nih aku dah x banyak post entri pasal personal life aku lagi.. ahaa bijak yek.. nape ek??

ok2 sebab first of all, personal life tu hanya untuk aku je k, and kawan2 or kenalan2 yg kenali aku dengan lebih rapat.. that's why aku buat private blog, untuk tatapan aku dan invited readers aku jek.. entri2 dlm blog tuh are HIGHLY CONFIDENTIAL hak3! ;PP

secondly, hee sape la yang nak tahu kisah hidup aku?? hidup pun baru 20 tahun, macam2 perkara lagi yang perlu aku belajar.. aku boleh je nak letak pengalaman hidup aku sebelum2 nih.. tapi kalau ikutkn, pengalaman aku dulu x sehebat orang lain punye ;)) setakat go to study, sampai la sekarang.. nak post pasal studies aku yang tension x habis2, bosan la readers aku en?? ;))


ketiga.. boleh aje aku nak post, supaya bagi pengajaran untuk orang lain.. cuma aku kena hati2 dalam pemilihan ayat2 aku, takut terbuka pekung di dada plak, memalukan diri sendiri je en.. aku nih berbintikan bapak aku, aku nak jaga nama baik dia dan mak aku ;)) hanya kawan2 dan family aku yang boleh fahami perangai aku dan x bersikap prejudis pada aku ;))

kalau ada pasal personal life tu ade la.. setakat untuk pahatkan memori2 aku kat dunia maya nih.. supaya bila aku dh besar, atau tua ;PP dapat la aku tengok balik entri2 lama nih and tersenyum kembali tatkala baca semula ayat2 x matang aku nih ;)))


entri luahan aje ;PP


LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails