mana satu mahu pilih?

BABAK 1 : Di hadapan TV di ruang rehat keluarga.

ABAH : nana, cuti sem nanti berapa lama??
NANA: emmm dalam 3 minggu gitu la kot.. kenapa abah??
ABAH: time cuti nanti, pergi register masuk belajar chinese cooking class.. bagus tau masakan cina nih!
NANA: ................................. ok..??


haha inilah perbualan ringkas antara aku dengan bapak aku.. pelik gak mula2, kenapa tiba2 suruh aku masuk kelas masakan cina tiba2.. hek3~ kalau ikutkan boleh je sebenarnya, banyak gak faedah aku dapat kalau belajar masak makanan cina nih.. tapi... aku chek kat pakcik Google muda aku, dia tunjuk yang kat luar negara plak haha hampeh! tengah buntu nak cari kursus untuk masakan cina nih, ade plak babak laen...


BABAK 2 : Di bilik tidur mak.

MAK: nana, tolong urutkan badan mak, sakit sengal2 la rasa huk3~
(dengan ikhlasnya, aku pergi laa urut badan mak aku..)
MAK: sedapnya nana urut.. nanti bila2 pergilah belajar urut dengan sape2 ke..
NANA: ................................ lagi....


hahaha! xtau la dari mana aku boleh dapat anugerah sedap mengurut nih.. memang dari dulu aku selalu mengurut mak n abah aku (dorang la loyal customer aku hek3!) tapi sampai tahap nak pergi belajar mengurut macam yang pro punye tuh..?? adehh entah la, musykil kejap ;PP


kat mana yek mahu cari tempat belajar chinese cooking?? mane la tahu ade rezeki aku nanti nak bukak restoran masakan chinese muslim ke hehe aminn~ ;)))

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails