boleh jugak belajar bahasa lanun dari Facebook.

Assalamualaikum! :D


suka lanun tak? bukan Lanunsepet yek hehe :D aku discover benda nih dari adik aku. kalau korang-korang ni jenis suka lanun la pirate la macam kapten Jack Sparrow tu, boleh la tukar bahasa facebook korang tu jadi bahasa lanun. aku x tipu woo betul nih hehe~ sila refer steps kat bawah macam mana nak tukar :)


Scroll to the bottom of your Facebook page where it says in little blue letters, "English (US)". Click on it. When the language box pops up, click on the arrow next to "English (US) and select "English (Pirate)." When you've stopped laughing, paste this as your status. ;)




sila klik gambar untuk tumbesaran :D aku suka yang kat family aku tuh, mak jadi the one who gave birth to ye :D


memang bertukar bahasanya, seriously ;) don't worry, bak kata tutor adobe aku, software doesn't hurt, just try it! :D k enjoyy~


LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails