Kem Kepimpinan SMKYL

Assalamualaikum! :D

hoho aku ada kata nak update pasal kem yang aku pergi kat dalam entri ni. hehe patutnya kena update time otak tengah fresh baru alaminya en? tapi tu la, lepas aku balik dari kem jek, sampai umah, dah campak baju-baju kotor sume dalam washing machine, terus aku lena berdengkur-dengkur senyap sunyi tau haha! :P aku tido dari maghrib sampai laaaaa esok pagi time subuh baru aku bangun O_o tapi dah bangun time isyak, so its oke la haha! :P


nak cerita banyak2, sebenarnya aku datang ke kem tu pn time dah hari kedua huk3 T_T sebab aku ada exam pagi sabtu tu, so xdapat nak join dari hari pertama kem tu, agak sedih yek, nanti xdela rasa feel nak hayati kem tu kan. tapi nak buat camne, aku ada jihad lain yang perlu kuhadapi :)


overall, Alhamdulillah kem tu berjalan dengan lancar, walaupun berlaku perkara yang memang x dijangka :D hehehe~ nak tahu cerita, kena tanya aku personally la, cannot cerit akat sini :P time kem kedua ni, lanjutan dari kem insan rabbani dulu, aku dah semakin selesa bekerjasama dengan sahabat2 UM aku ;) agak segan sebenarnya nak datang tau, dah la datang lewat haha! :D tapi tu la, mady la yang tegur aku dulu, terus rasa selesa dengan dorang2 nih ;)) sayang ko la mady! :DD syib dengan yam pun supporting giler la :D xsangka boleh sekepala dengan dorang ni :)


sahabat urusetia dan fasi kem :D kalau kenal aku, tekalah aku yang mane satu hak3! :P


aku memang suka aktiviti2 macam ni, lagi2 kem en. segarkan sikit minda aku, asyik dok bandar je kan haha! :D ape2 pun, yang penting kena berniat ikhlas lakukannya keranaNya :) then insya Allah urusan kita akan dipermudahkan :)


aku ada record lagu tema dorang time budak2 nih nyanyi, aku record guna kamera henfon jek, but still, enjoy~ :)


lepas ni kena uruskan kem lain pulak, under PR BACC kat IIUM.. wish me luck! :D

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails