ada apa dengan blog?

Assalamualaikum! :D

dah lama sangat x update, so agak terkial-kial nak mulakan ayat ngahaha padan muka! T_T


isu terbesar sekarang? pasal pelacur tu ke? malas nak masuk campur. ada 9 akal, tapi 1 pun x guna, baik x payah ada akal en. taraf haiwan pun lagi mulia rasanya :P maap, ayat pedas, sape gigit cili terasa la bahangnya kan? :P


bagi aku blog ditubuhkan kerana seseorang itu mahu luahkan pendapat, x pun untuk melakarkan penulisan untuk tatapan dan manfaat orang lain, ye tak? macam aku, tujuan aku berblog bukan untuk tarik perhatian blogger lain. fofulariti tu bagi aku hanya rezeki, kerana tarikan blogger tu sendiri yang menyebabkan blogger lain berminat kepadanya. aku hanya mahu luahkan pendapat yang mana aku rasa kalau relevan dan perlu, maka aku blog. tapi aku jenis pendiam, so x banyak la entri aku selalu buat. aku lagi suka memerhati dan menilai orang lain. tapi malaslah nak buat review, baik aku inbox terus kat penulis kan :)


ape-ape hal, yang pastinya aku berpihak kepada yang relevan dan benar. bak kata nazirulhazwan, matlamat x pernah menghalalkan cara. aku respect beliau :) dan juga ben ashaari, bila mengkritik atau menegur, xpernah naik mana-mana nama :)



LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails