kantoi x puasa!! O_O


hehe gambar nih xde kaitan dengan entri kali nih, saje mau bagi terliur~ ;PPP

adoiii agak2 la pakcik, kot ye pun xmau atau x puasa, jangan la tunjuk ketara sangat.. ape, ingt saya x nampak ke?? haha~




tadi on the way pegi IIUM, tengah drive nih.. dengan hati yg berkobar2 nak amek mid term Marketing nih huhu risau2~ (=_=) ok2 tengah drive nih, ade kereta depan aku nih, kereta Proton (nombor plet nye aku still ingt, tp xkn nk post kot kt cni ;PP ) dalam tuh driver nye si bapa, kat seat belakangnya ade 2 orang anaknye, laki dan perempuan.. tiba2 si anak lelaki hulurkn sebotol air mineral kepada bapanya.. aku mula pelik, erkk xde ape kot,maybe nk basuh tangan je kot ke ape2 ke en.. then tengok2 bapaknye gi tonggang minum air tu!! camne aku boleh nmpak?? dia sengetkn muka dia ke kiri then dia tonggang minum.. kiranya aku yang betul2 kat belakang kereta tuh, dah la tengah panas terik tuh, terang tang tang nampak dia tengah minum.. haha aku terus gelak terbahak2.. ape laa pakcik nih, kot ye pn xpuasa, agak2 la nk tunjuk gak ke yg pakcik tu xpuasa?? huh!


aku cerita kat mak aku, dia cakap maybe dia bukan muslim tuh.. then aku cakap la, anak dia pakai tudung la mak, nana lalu sebelah kereta tuh mau skodeng lagi, tengok mmg betul2 melayu.. hmmm ntah la, dh xtau la cakap cmne... manusia akhir zaman~

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails