hutang tag dibayar tag ;D

haha sorry yek yanyan, aku lambat buat ;) bukan ape, nak kena ade mood tagging tuh bru syok nak buat hehe ;DD oryte apekah yang yanyan nak selongkar pasal aku nih?? aku rasa dia dah sume kot pasal aku nih hahaha! ;DD

1) Adakah anda rasa anda hot?
. haha aku tengah kesejukan nih, nak rasa hot ape lagi hehehe ;PP

2) Update wallpaper anda guna sekarang


3) Cerita pasal gambar ni
. hehe time nih tengah on the way balik umah, dari kenduri kakak Auni kawen.. entah bila aku pulak yang kawen hahaha! ;PPP

4) Kali terakhir makan pizza?
. uihh nak tahu gak ke? kantoi la aku makan banyak haha! kali terakhir rasanya bulan lepas.. huhu ade sape2 nak belanja aku makan pizza?? ;PP nak Domino's!!

5) Lagu terakhir anda dengar?
. Bruno Mars - Grenade

6) Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
. dengar lagu kat lappy, layan fesbuk ;P

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
. nana, na, gigi besi~ ;DD haha!

8) Tag lagi 5 orang
. pyan
. myza
. atyn
. ed
. sembilan

9) Siapa Orang Nombo 1 Dengan Anda
. ohh pyan nih la sahabat aku sejak sekolah rendah lagi hehe ;DD 

10) Katakan sesuatu Pada Orang Nombo 5
. hee kena tag laa.. kalau suka, silalah buat yek ;PP

11) No 3 Ade Hubungan Dengan Sape?
. hehe rahsia laa~ hanya saya yang tahu hahaha kan3 tyn?? ;DD

12) Bagaimana pula dengan nombo 2?
.  myza hanya sayangkan ajen ;)) tiada sape yang dapat betul2 gantikan ajen ;))

13) Kata² cinta pada orang nombo 4?
. ohh ed!! i miss n love u much2 la bebeh! jom jumpe dating2 nak??? ;DDD 

14) Berikan 4 Fakta Yang Anda Tahu Tentang Orang Yang Anda Tag?
. nama dia izyan nadhirah bt mohd izani ;)) betul x awakk?? ;DD 
. dia tinggal kt kawasan belakang umah saya jek hee~ ;DD 
. pernah sekelas dengan dia sekali jek, time form 2 hee~ ;)) 
. ntah camne boleh rapat dengan dia pun saya tatau hehe tapi saya sayang awakk la tauuu~ hee maluuu!! ;DDD

lepas ni nak buat tag dari pyan n atyn plak hee nanti yek aku buat ;))

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails