oyeaahhh~ MAMMA OLYN!!


wo0oott2~ ;DD hehe tahniah kepada follower ke 100 saya, MAMMA OLYN!! ;DD terima kasih jugalah kerana sudi jengah dan follow blog saya yang x seberapa dan biasa2 nih ;)) jasamu dikenang hehe ;DD


okeh special untuk mama olyn, aku akan buat review blog dia ;) kenapa special sangat eh?? hehe bukan ape, aku suka menghargai follower dan readers aku ;) kalau ada readers yang comment atau sekurang2nya tinggalkan jejak kat blog aku, aku akan balas balik, sapa mereka balik ;)


mama olyn punye blog diberi nama SIMPLY MAMA ;)) memang simple pun blog dia hehe orangnya pun simple, tapi cantik kot!! hehe blog dia still baru lagi, baru ada 17 followers, so ape lagi?! meh la follow dia ramai2, kenal2 ngn dia ke ;)) dah berkahwin, ada 2 orang anak yang comel2 ;)) ape yang dia letak dalam blog dia?? haaa macam pengikut dan peminat setia Mat Gebu nih! ;DD dia paparkan resepi dia hehe~ ;DD nampak sedap2 sangat, terliur aku tengok anak dia makan muffin coklat n banana tu hek3~ ;DD ada banyak lagi resepi! agar-agar nescafe, mee gorang mamak, blackberry blueberry muffin, tiramisu delight, spagetti, dan macam2 lagi! ;))


rasanya tu jek kot aku boleh review hehe ;)) jom terjah blog MAMMA OLYN ;DD

LIKE KALAU SUKA.

1 comment:

  1. thanks hana for ur special entry for mamma olyn!!!:)) i really appreciate it, da bertambah kenalan mamma olyn..hehe, thanks again:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails