perasaan aku bersamamu.....

tatkala ku lihat kamu...


oh HIJAU....

betapa aku gembira, riang ria rasa hati ini...!! tanpa berlengah aku terus laju memintasmu.. haaa kurasakan kebebasan setelah melalui arus denganmu...


oh KUNING...

oh tidak!! ku tahu kehadiranmu adalah untuk mengingatiku... tanpamu, pasti segalanya kan bertembung dan bencana kan berlaku...


oh MERAH...!!

tidakkkk!! aku benci kamu!!! kenapa ku perlu berhenti tatkala bertemu denganmu?? tidak tahukah kamu bahawa aku bukanlah seorang yang boleh bersabar denganmu..??!!


BEGITULAH KISAHKU DENGAN LAMPU TRAFIK ;DDD


hahahaha memang entri merepek!! wayar otak dah putus gara-gara exam! ;PPPP selain tuh, sebab setiap hari aku kena drive, memang macam ni la perasaan aku tika asyik bertembung dengan traffic light haha!

LIKE KALAU SUKA.

2 comments:

Related Posts with Thumbnails