(16SX) gebu + montoknyeee~

aikk?? masuk jugak?? ok, tanggung risiko sendiri yek huhu~



wahh cantik la, cun gile! peluk pun sedapp nih, serius! ;DD haha montok pun ye, huishh dapat pegang je pun jadi laa! ;PP sexy-mexy, aku pun nak satu gak! ;PP











hahaha montok gile en??!! ;DD comel-lote, cantik, kiut-miut sume, geram aku tengok! ;DD

LIKE KALAU SUKA.

10 comments:

  1. suka-suka.....mmg geram banget bila tgk kucing, tambah2 yg mcm nih...

    ReplyDelete
  2. >deqdeq: hehe kucing parsi mmg bulu lebat+kembang en ;)) tp sedih laa, sy nih alah kt kucing, xblh nk peluk cium T_T abeh kne tarik 1 nikmat huk3 sabar je laa~ ;)

    ReplyDelete
  3. laa...ye ke...igtkan dh letak gambar2 kucing nih igtkan peminat tegar kucing la....nak buat mcm mana klu dah alah kan...x dpt la nk bermain slalu dgn kucing...

    ReplyDelete
  4. >deqdeq: mmg suke pun, sukeee sangat2~ ;)) tp tu la, alah jugak.. xpela, dapat pegang sikit2 tu boleh la.. klu nk peluk cium tu xboleh huhu ;)

    ReplyDelete
  5. takpela...yg penting jaga kesihatan...jgn sbb suka kita plak yg jatuh sakit kan...

    ReplyDelete
  6. >kimicnol: hehe kucing comel la best tengok en hee~ ;DD

    ReplyDelete
  7. dulu ada bela
    best gila dapat peluk
    hehe

    ReplyDelete
  8. >pyan: hee dulu pun ada bela sekor, tp last2 bg kt org laen sbb adik-bradik aku sume x tahan kucing dulu T_T

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails