beruslah gigi anda :D

aku still frust lagi dengan result exam aku.. aku nak rawat hati yang berduka lara ini hehe ecehh~ ;PP so aku pun tengok la lagi video kawan adek aku buat ni..pergi kat Fesbuk dia atau Youtube KyoPropaganda je kalau mahu tengok video dia yang lain hehe ;PP  memang lawak dan gerenti x kering gusi korang gelakkan dorang nih.. Selamba dan Sporting! DOUBLE S! :DD

pada pendapat peribadi aku sendiri la, si nabil nih (Raja Lawak musim ke-10 nanti ;DD) memang pandai bab-bab edit video ni, lain daripada budak2 lain yang edit.. kalau la dia jadi director untuk filem lawak ke, aku rasa boleh sampai la ke peringkat antarabangsa haha tapi kena bermoral la yek ;))




lagi-lagi time Chulat Skywalker main sebut special skill dia tuh ;DD terbaikk!

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails