hanyalah bebelanku...


huk3 asyik x sempat jek nak update blog weee~ T_T nak kata busy, oh tidakk i have plenty of time!! even Tun Dr. Mahathir pun ade masa untuk menulis hehe kenapa aku cakap pasal dia plak?? O_O oh kalau begitu kenapa yarr??? O_o ohh malas?? ye ke??? haha merepek lagi T_T

ohh hutang!!! kenapa sem nih aku banyak berhutang dengan orang lain yek?? huk3 kawan2 aku sumenye baik2 belaka, suka pinjamkan aku duit dorg, sampai beratus-ratus dorang bagi pinjam huk3 T_T merekalah ceti paling haram halal yang aku kenali hahaha!! :DD kena kumpul duit nih, nak harap PTPTipu PTPTN tu memang dah xde harapan!! :P

financial calculator?? aduyaii kenapalah mende alah tu ade.. kan dah kena beli hoho~ orang lain kata untuk kemudahan time jawab exam nanti.. dibuatnye hilang ingatan nak ingat formula sape susah?? O_O haha tapi kenapa mahal??? x boleh ke kementerian pendidikan belanja setiap student 1 kalkulator tu?? boleh la dorang rangka finance masing2, kan senang.. haha!! :DD x pun kan, belanja bagi buku2 free, kan sedekah?? haha! :PP

ok itu aje bebelanku, kesian korang kena baca huhu~ :P 

LIKE KALAU SUKA.

1 comment:

  1. hana aku ade financial calculator kot...aku pun x taw lah financial ke x hihi, tapi aku x gune ag...ko nak pinjam x?? huhuhu kalu ko nak beli x pe hihihi ^_____________^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails