Pendekar seabad 6???

haha baek punya ayat! ;DD

aku tengah check kat referral aku, kat stats dashboard tu en.. macam biase aje la, aku punye referral sites banyaknye dari blog abg ben ashaari, ayunar, dan google jek hehe.. blog aku biase2 jek, so memang patut pun la weee~ tengok kat search keywords la plak.. aik??




cuti-cuti cinta tu ok la, sebab aku ada buat entri pasal movie ciplak tu hehe sila refer kat entri hangat aku tu yek hee~ sungkyunkwan scandal, biase je kot? sebab aku ada letak pasal JYJ cakap melayu kat entri sebelum ni (ini punya hal hanya budak gila korea je yang tau ;DD) then ntah dari mana la term pendekar seabad 6 ni datang, aku pun tarak tahu maa~ ke ni nama movie ke ape2 ke yang aku ketinggalan???



LIKE KALAU SUKA.

6 comments:

  1. itu la bestnya bila main dengan SEO. dapat trafik free je. padahal takde kaitan pun.

    ReplyDelete
  2. >adam: hehe memang seronok,buat tergelak pun banyak gak wee~

    ReplyDelete
  3. keyword best ! dapat organik lagi syok :D

    ReplyDelete
  4. hana, pendekar seabad 6 ni silat competition antre ipt kt UM last month..hehe..anjuran PSSGMUM..hehe

    ReplyDelete
  5. >srikandi: ooo silat punye, ptut la x pernah dengar hehe bukan ape, xbrape ikut sgt psl silat nih so x tahu la sangat hee thanx!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails