FaiSal Alwie bukan Faizal Tahir haha~ Diamond Skies - nanti dah femes jangan lupakan aku :P

Assalamualaikum! :D

nak kata something la. aku rasa bangga. kenapa? hoho. aku ada artist friend la. sape? 



ish3 aku x minat la mamat nih, suka jadi suparjoo suparman haha! bukan Faizal Tahir la. so sape? hehe Faisal Alwie~



ni band member aku. yang dok depan sekarang kaki terlujur ke depan tu, tu la member aku hihi~ member zaman sekolah dulu, padahal x pernah tegur pun time sekolah. jadi rapat lepas abeh SPM, entah macam mana aku pun x hengat hehe. mamat ni gak dulu ada ajar aku main gitar time aku pergi bercuti kat Port Dickson alumni batch aku dulu buat hehe. time tu la baru tahu rupanya jari aku nih keras rupanya teheee~

tercapai gak hajat sal nak buat band and record lagu yek hehe~ ofkos aku rasa tu impian member2 band dia gak :D pandai pilih nama; Diamond Skies :D kat langit ada berlian ke? haha guro jek :P dengarlah single pertama dorang, mantap gak la, boleh dipertingkatkan lagi untuk jadi yang terbaik~ :D lawatlah Facebook Diamond Skies :) dengar jek, then komen sendiri teheee~


Sal! dah femes jangan lupakan nana! :P

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails