periang bukan sinonim denganku.

penat.


serius weh, aku penat sebenarnya. bukan secara fizikal, penat secara fizikal xpe, asal ko dah dapat cukup tido pastu ko dah boleh ok. tapi secara mental dan emosi? memang lagi penat dan sekaligus memenatkan badan ko sekali.


aku terfikir balik, ape tujuan aku berblog sebenarnya?

sekadar suka-suka? asalnya begitu, tapi xde arah tuju.

untuk lakar memori lepas? iye juga, tapi itu kan personal, perlu atau boleh ke berkongsi? manusia. mane pernah senang nak tengok orang lain bahagia.

nak dapatkan duit dari nuffnang? BE pun aku x pernah dapat, watpe nak terus letak mende alah tu en.

berkongsi pengalaman? pengalaman ape la yang aku ada? jujurnya, hidup aku ni sangat boring. bukannya aku mintak lebih atau kurang, cuma bila dikaitkan dengan blogging, macam xde manfaatnye dah.


sekali-sekala memang la aku rasa down, depressed, kecewa, tapi aku x selalu tunjuk kat entri-entri aku. kiranya selama ni aku hipokrit la kot, luar lain, dalam lain. aku nak jadi jujur, dalam apa saje yang aku buat, x kira la dalam hidup ke blog ke. hidup hanya sekali, manfaatkannya dengan sebaiknya.


ok lah, dah tekad, nak tutup blog nih. sekian terima kasih.

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails