m0ntena ke m0nteLna?

Assalamualaikum! :D





minat ke hannah montana? aku tak minat pun sebenarnya. aku x percaya sangat dengan propaganda teen pop idol gitu. idola ke? hampeh la weh like seriously. manusia macam kita, mesti ada buat silap jugak nanti.





macam ariel peterpan. punya la orang kata idola la bagai. then bila buat silap satu langkah baru, dah kena condemn terus, masuk penjara bai. jangan terlalu memuja orang lain seakan-akan dia tu la idola pujaan hati korang, tak kemana nye. sekadar minat kerana bakat yang ada, it's ok la for my opinion, cuma jangan dipuja. kelak merosakkan diri. tapi aku kesian jugak la kat ariel. kan dah kena 'cash' kat dunia nih. so, pandai-pandai la jaga diri yek korang, jangan nakal-nakal~ kesimpulannya? jadikan Rasulullah s.a.w sebagai idola, barulah korang takkan menyesal hehe~ i'm not saying that i'm perfect, not into this kind of thingy and stuff. but as a human being, it is good to give advice and alerts to others, as it gives reminder to the person who advises too. :)


ok ok back to the story. maap yek, aku selalu macam ni, terpesong dari cerita asal, ada jek nak membebel sikit. so, kenapa nama blog letak gitu? meh sini cek habaq kat ang. hehe tak pandai kecek la, lupakan jek.


tak pernah pun ada orang lain panggil aku guna gelaran ke hape ke. tak pernah. nama manja aku nana, tu pun family and close friends je la yang panggil. until one day. pija nih member aku kat matrik uia nilai, sebilik sejak sem satu lagi hee. entah la kenapa tiba-tiba dia panggil aku hana m0ntena! at first i was like whattt??? kenapa nak kaitkan aku dengan minah kecik tuh? jauh panggang dari api ngehehe~ then lama-lama terjebak la dengan member-member bilik aku tuh. aina, fiza, fad, sab, semuanya panggil gitu, kadang-kadang je la. aku layan jek, member punya pasal en hehe~


and then, aku letak la kat blog aku title hana m0ntena. oke, dah sebati kot, tapi wat dek je. tiba-tiba datang pulak si pyan nih. member sekolah rendah aku, sahabat sejati aku hoho! :D dia pulak gelar aku hana m0nteLna! O_o aishh tau la aku tombam, nak bagi aku montel pulak. tapi difikir-fikir, comel gak en, m0nteLna~ ngehehe~


tapi apa-apa pun, gelaran hanya nickname je untuk aku. but please jangan panggil as if tu memang nama aku, tak suka. because i'm not like that girl, i'm not a superstar, so beat it.


ok till next post, tata titi tutu~ :D

LIKE KALAU SUKA.

2 comments:

Related Posts with Thumbnails