Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

oh my baby~

Assalamualaikum!

hehe mahu minta budi baik jasa readers sekalian yang disayangi ngeee~ :DD aku ada sorang anak buah nih, bukan Maryam si Kenet yek teheee~ :) kali ni nephew Dhani plak ;))


mama nephew aku nih ade masukkan anak dia join contest daripada Gap ni ;)) khas untuk babies la, memang comel2 sume hehe rasa nak cubit jek pipi sekor2 sorang2 hehe ;DD hadiah untuk contest nih, boleh buat photoshoot untuk baby yang menang hehe ;DD serius wehh anak buah aku nih memang fotogenik, senang nak senyum, ASALKAN botol susu dia ada teheee~ :D


oryte2, bagaimana mahu vote?? sila ikut steps di bawah :

Step 1: Go to www.facebook.com/gapmalaysia kalau belum 'like' FB Gap nih sila 'like' dulu ;)

Step 2: Go to tab 'Casting Call' then click "Malaysia"

Step 3: Browse for Muhammad Dhani Darwisy bin Mohd Anzaad

Step 4: Click his photo and click VOTE


mahu sneak peek gambar nephew aku nih?? teheee~ kalau korang tengok nih mesti geram jugak tau, x tipuuu~ ^_^





OMG~ who can't resist that smile, right??!! :DD ape lagi, silalah vote k ;)) sikit jek amek masa dan tenaga untuk klik jek ngeee~ :DDD

LIKE KALAU SUKA.

Shawlipop

kenapa yek ada gambar nih?? hehe nak tahu gak?? silalah klik sini -> SHAWLIPOP
or lagi senang sini aje la -> JOM JOIN

LIKE KALAU SUKA.

[CONTEST] black and white


hehe sekadar mencuba ;DD mane tahu i got lucky this time ^_^ selalu jek masuk contest tapi x menang pun wa3~ ;DD kali nih dapat hadiah duit, hee best2~ dah la tengah sengkek sekarang ;)) ramai gak yg dah join, tapi xpe, sekadar pengalaman je ;DD and dapat tambah ramai lagi kenalan ;DD

contest nih anjuran KISAH CREATIVEHEART (sedap nama ;DD)
nak tengok syarat2 contest silalah kunjungi entri black and white contest ;DD

gambar hitam-putih yg menjadi pilihan :




hehe asyik gambar yg nih aje ;PP tapi aku memang suka gambar nih, nampak sweet setting dia *bukan aku yg sweet ek??haha* ok2 kena tag at least sorang.. hehe aku tau sape muka2 fotogedik eh2 fotogenik nih...

yanyan, atyn, myza, ain che musa ;DD dan juga siapa2 sahaja yang terbaca entri ni ;))

selamat mencuba ;))


LIKE KALAU SUKA.

[CONTEST] aku & ray bon by caer




ahaa di samping dpt kenalan baru,encik caer ^_^ aku dpt plak join contest anjuran dia la gk ;) trime kasih ye caer,sudi2 gk jemput saya join contest caer ;))


ok2 contest ape?? ray bon tuh ape?? hee korg tau kn rayban??alaa jenama spek tuh?? ;DD hee nk wat contest kne unik ckit en,so jd la ray bon ;)) meaning dat dlm contest nih,korg kne bg pic korg posing lawa2 hebat2 macho2 anggun2 (bak kate caer ;DD ) dgn spek korg.. x kesah la jenis spek ape2 pn.. nk edit pn bole,tp jgn trlalu menonjol.. aslkn nmpk cun molek2 gitu haa dh bole pn ;))


nk tau syarat2 join contest nih silalah lawat ke blog caer sndri ;))


hmmm dr byk2 gmbr,xtau la nk pilih yg mne,sbb rse mcm x ckup vogue lg hahaha perasan~ ;PP so xpela,aku pilih yg nih je la :))





* harap2 caer nmpk clearly gmbr nih??? *


okeh,last thing to do,mau tag sape yek?? ;DD

yanyan

ain che musa


to caer: klu mcm xlengkap,tlg gtau yek ;DD gudluck on picking the winners :))



LIKE KALAU SUKA.

[CONTEST] mata menawan




ahaa aku di-tag oleh my good fren, ain che musa, utk join contest nih.. sbnrnye sblm nih pn ade la gk prnh trbukak blog nih,tgok ade contest nih.. tp trfikir gk 'menarik,tp mcm byk plak saingan hehe' ;DD xpela,sekadar mencuba gk,so aku pn nk la msuk gk ;DD


nampak ke mata aku nih?? hehe nmpk kot? ;PP

hee xdela seberapa sgt,juz biase2 jek ;DD brsyukur dgn kurniaan yg Allah telah berikn ;))



okeh nk tag sape plak ek??

yg pastinye myzaAli, little yanyan, niniey, eyza, fatin akmal, eyena ;DD pastikn korg pn join la yek ;DD

LIKE KALAU SUKA.
Related Posts with Thumbnails