segmen baru : facebooking~ ;DD

hee yeayy!! aku nak buat segmen baru ;)) *macam la sebelum nih ade segmen ape2 haha diam. ;PP*

okeh segmen nih aku nak gelarnya sebagai FACEBOOKING ;DD ada ape dalam segmen nih?? aku nak paste kata2 status kat facebook korang tuh yang ada makna yang bagus, pesanan atau nasihat yang baik dan menarik, kata2 hikmah yang berguna dan ayat2 yang menyayat hati atau boleh dibuat pedoman ;)) x kisah la ayat ape2, asalkan aku nampak macam ayat best ke sweet ke menaikkan semangat ke, aku nak minta izin awal2 aku nak paste kan kata2 korang dalam blog aku yang x seberapa nih ;)) bukan apa, tujuannya supaya aku boleh buat rujukan atau peringatan untuk diri aku sendiri nanti tika aku lupa atau perlukan 'something' ;))



okeh untuk entri kali nih, aku nak paste kata2 Leo, one of my best friends kat SAMER dulu ;))






aku tengok status Leo buat nih, makes me thinking also that i'm one of the luckiest person alive because i also managed to continue my studies in the university level ;)) then terfikir yang aku still nak malas2 belajar lagi at peringkat nih?? aduhh what a waste!! so, thanks Leo my good friend ;))

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails