kentut di tempat awam pun jadi kes jenayah.

Assalamualaikum! :D

haaa dah lama sangat-sangat aku tak update blog aku nih, rindu2~ bukan ape, emosi aku kebelakangan ni tak berapa stabil, with something happened lagi T_T kalau aku ade mood aku ceritakan ek :)


okeh aku nak kongsi satu artikel nih. pasal kentut, atau dalam bahasa inggerisnye, 'farting'. hehe which is weird, aku baru jek letak video youtube Ryan Higa pasal farting kat entri bawah ni en hee~ jangan la korang pikir aku nih otak kotor, bukan la! habis la rating aku ngeh3~ :P


aku bukak website Yahoo, then aku macam biase la, baca artikel mana-mana yang bermanfaat, isu semasa ke, bagi otak ni berkembang sikit. korang pun sama gak tau, pergi la baca something beneficial, ni main fesbuk jek! :P 


then aku ternampak artikel pasal farting ni. kat Malawi, kerajaannya nak buat undang-undang baru bahawa tak boleh kentut di tempat awam. kalau kentut jugak, boleh kena penjara! O_o malahan, dorang consider farting as a crime! O_o pelik? yes. bagi aku, sangatlah tak mature kerajaan sesebuah negara nak buat undang-undang gitu. dah tak de isu besar lain ke yang dorang nak fikirkan? sangatlah unrealistic or even irrelevant! farting is nature, even konco-konco kerajaan sendiri pun kentut! 


i was like, dammit, ada lagi ke manusia berfikiran macam ni? hahaha! dalam artikel tu lagi, ade sorang tu komen yang kalau nak buat undang-undang kencing kat tempat awam tu relevant la gak kan, faham-faham la, lelaki.. *tiba-tiba!* ngahaha!


yela, manusia dah terlebih pandai, so jadilah gitu en ngeee~ oke lah, apa-apa hal, sila rujuk kat link artikel yahoo ni. artikel dalam bahasa inggeris, tipulah kalau korang x reti baca english en hee~

ok until next post, tata titi tutu~ :D  

LIKE KALAU SUKA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails