love at first sight ;)

LOVE AT FIRST SIGHT??
oh yeah, indeed ;DD haha~ ;DD

oh tidakk~ aku dah jatuh cinta, lagi!! ;PP huhu dah lama sebenarnya simpan perasaan nih, dah x boleh nak tanggung lagi dah, rasa geram sangat tengok ;PPP





hahaha oyeahh~ ;DD sape laa yang x kenal, LG GD580 a.k.a Lollipop ;DD dah la slim and slender, comel-lote, seksi, cute, cantek, memukau, memikat, bersinar2, semuanya lah! ;DDD haha ok2 agak melampau yek, tapi serius, aku rasa kagum sangat tengok design handphone nih ;DD memang tabik la kat LG, marketing dorang sangat bagus, targeting teenagers and design-lovers, macam aku la gak hek3~ ;DD





huuu memang terliur aku tengok yang warna pink nih punya, rasa kempunan sangat2, padahal bukan boleh dibawa makan hak3~ ;DD






tadi aku nak cari gambar Lollipop kat laman pakcik Google muda aku hee~ nape muda? refer balik kat entri SINI ;DD so, dapat la result nye, lagi la cair aku tengok hek3.. then terkejut gak, tengok ada yang warna merah punye O_O cantik gak tengok, merah seksi~ ;DD hehe.. ke aku yang lambat tahu?? O_o haha~



kesimpulannya?? hehe daripada reaksi aku tadi, memang aku suka handphone nih,, features and ciri2 yang ia ada pn cukup bagi aku, xde complicated sangat, features yang standard tuh ada la, macam MMS ke, Bluetooth, speakers, memorycard, and macam2 lagi la.. semuanya ada, cuma design nye yang buat aku eager sangat nak handphone nih ;DD nak tahu features yang ada lagi, refer kat website LG yang aku dapat cari ni yek ;))



aku nak handphone nih sempena birthday aku next year, boleh ke?? ;))


LIKE KALAU SUKA.

2 comments:

  1. kiut utk wanita ;)) tp ok gak utk lelaki en ;DD lagi2 yg wrna hitam tuh, nmpk cool jek ;)))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails